Goed voorbereid op vakantie

Voorpaginanieuws vorige maand: ‘Meivakantie en personeelstekort zorgt voor drukte op Schiphol.’ Het betekende lange wachtrijen, geïrriteerde reizigers en overwerkt luchtvaartpersoneel. Heeft u voor de zomervakantie een vliegvakantie in gedachten? Bereid u goed voor met de ‘persoonlijke reisassistent’ van Schiphol. Op website of app ziet u alle belangrijke vluchtinformatie zoals uw reisschema, inclusief actuele wachttijden bij de paspoortcontrole, vertragingen of gatewijzigingen.

 

Wat te doen bij:

bagage kwijt of beschadigd

Neem contact op met uw luchtvaartmaatschappij die aansprakelijk is bij vermissing en vertraging van uw bagage. Doe dit meteen nadat u op het vliegveld aankomt.

geannuleerde vlucht

Als uw luchtvaartmaatschappij uw vlucht annuleert, kunt u kiezen voor een ander vliegticket of uw geld terug. Soms heeft u ook recht op een schadevergoeding. Neem daarvoor contact op met uw luchtvaartmaatschappij.

 

Wat verder past bij een goede voorbereiding is een reisverzekering. Ook als u een ander soort vakantie dan een vliegvakantie via Schiphol in de planning heeft. Wij helpen u graag met de reis- en annuleringsverzekering die het best past bij uw vakantie.

Verzekeringen en hypotheken

Ontvang vier keer per jaar
onze
belangrijkste tips

Contact

Zwaans staat voor je klaar!

Wil je meer weten over onze aanpak en dienstverlening? Heb je behoefte aan deskundig en onafhankelijk advies? Neem dan contact met ons op. In een persoonlijk gesprek geven wij je graag uitleg over onze adviesmogelijkheden, diensten en producten.

RMIA_logo_LR_DIAPHypotheek_logo_LR_DIAPlogo B&Z wit_1200x945